Poziv za dostavu ponuda za: Adaptacija kulturnog centra Biskupija
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: | |||
1. | POZIV ZA DOSTAVU PONUDA | 140 KB | |
2. | TROŠKOVNIK | 55 KB | XLS |
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: | |||
1. | POZIV ZA DOSTAVU PONUDA | 140 KB | |
2. | TROŠKOVNIK | 55 KB | XLS |
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: | |||
1. | POZIV ZA DOSTAVU PONUDA | 171 KB | |
2. | TROŠKOVNIK | 13 KB | XLS |
DOKUMENTI ZA PREUZIMANJE: | |||
1. | POZIV - DNEVNI RED | 607 KB | |
2. | AKTI | 62 KB | ZIP |
3. | ZAPISNIK | 1,62 MB |
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta organiziralo je 17. siječnja 2019. godine informativnu radionicu za dostavu projektnih prijedloga za poziv "Inovacije novoosnovanih MSP-ova – II faza", a cjelokupan sadržaj radionice dostupan je na YouTube kanalu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Poziv vrijedan 150 milijuna kuna je namijenjen novoosnovanim mikro, malim i srednjim poduzećima s ciljem njihovog poticanja na uspješno lansiranje proizvoda i usluga s potencijalom rasta i izvoza koji su novi na tržištu, s naglaskom na radikalne inovacije i znatno poboljšanje u komercijalizaciji proizvoda i usluga. Ovim Pozivom će se poticati inovativnost novoosnovanih MSP-ova za uvođenje inovacija koje rezultiraju proizvodom/uslugom koja je novost na tržištu.
S ciljem podizanja konkurentnosti turističkog gospodarstva u 2019. godini, Ministarstvo turizma objavilo je javni poziv za program "Konkurentnost turističkog gospodarstva". Kroz ovaj program u proračunu je predviđeno bespovratnih 23,6 milijuna kuna koje će se kroz niz mjera dodjeljivati za povećanje kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata, razvoj novih proizvoda u destinaciji, održivi razvoj, internacionalizaciju poslovanja, korištenih novih tehnologija i slično.
„Ove godine izdvojili smo gotovo 24 milijuna kuna za projekte namijenjene jačanju atraktivnosti i konkurentnosti hrvatskog turizma. Posebnu pažnju kroz program posvećujemo i razvoju turizma na kontinentu, dalmatinskom zaleđu i otocima, održivom razvoju, korištenju novih digitalnih tehnologija te povezivanju poljoprivrede i turizma. Nastavak je to naših dosadašnjih aktivnosti usmjerenih prema ravnomjernijem turističkom razvoju naše zemlje, povećanju turističke potrošnje i poticanju cjelogodišnjeg turizma“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli povodom objave javnog poziva.
Domaći tradicionalni proizvodi, osim u pogledu gastronomske ponude, obogaćuju turističku ponudu te pritom čuvaju seoske običaje, tradiciju, kulturnu baštinu, što čini posebnu prepoznatljivost Hrvatske kao turističkog odredišta.
Upravo s ciljem promocije seoskog turizma, Ministarstvo turizma izradilo je digitalni katalog seoskog turizma Republike Hrvatske kroz aplikaciju moj-seoski.hr.
Svrha izrade aplikacije, koja će biti sastavni dio mrežnih stranica Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice, promocija je poljoprivrednih gospodarstava koja se bave nekim od oblika turističko-ugostiteljske djelatnosti. “Aplikacija će predstavljati turističku ponudu hrvatskih regija, omogućiti besplatnu promociju poljoprivrednih gospodarstava od kojih većina, zbog ograničenih sredstava i dostupnosti informacijsko-komunikacijskih tehnologija, nije u mogućnosti predstaviti svoje poljoprivredne proizvode i turističke usluge koje nude na svom gospodarstvu i time ostaju manje dostupni domaćem i stranom turističkom tržištu.” ističu iz Ministarstva turizma.